„UserVoice“ klientų aptarnavimo kontaktai ir pagalbos centras. Susisiekite su agentais gyvai per svetainę ar socialinius tinklus. Pasinaudokite žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su UserVoice klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su UserVoice pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su UserVoice interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su UserVoice atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„UserVoice“ yra pirmaujanti atsiliepimų apie produktą valdymo programinė įranga.
„UserVoice“ yra pirmaujanti atsiliepimų apie produktą valdymo programinė įranga.
„UserVoice“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „UserVoice“ pradėdami pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„UserVoice“ neaptarnauja el. paštu.
Taip, „UserVoice“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Eikite į svetainę ir pradėkite kalbėtis: https://uservoice.com/
„UserVoice“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis