Panašu, kad bandote susisiekti su UPI klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su UPI pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su UPI interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su UPI atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„UPI“ yra tradicinė naujienų agentūra, siunčianti žinias ir nuotraukas iš viso pasaulio, siūlanti turinį žiniasklaidos organizacijoms visame pasaulyje.
„UPI“ yra tradicinė naujienų agentūra, siunčianti žinias ir nuotraukas iš viso pasaulio, siūlanti turinį žiniasklaidos organizacijoms visame pasaulyje.
„UPI“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, skambučių centrą, socialinius tinklus, forumą ir savitarną..
Su „UPI“ galite susisiekti el. paštu, paskambinę į jų karštąją liniją arba palikę pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jų klientų aptarnavimo komanda, parašę el. laišką adresu media@upi.com
Ne, „UPI“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti numeriu (202) 898-8000
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis