„uKit“ pagalbos centrui kontaktų informacija: el. paštas, žinių bazė ir socialinės medijos. Jie nesiūlo tiesioginio palaikymo telefonu, bet teikia savitarnos programinę įrangą. LiveAgent yra panašus produktas, kuris teikia klientų aptarnavimo įrankius.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su uKit klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su uKit pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su uKit interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su uKit atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„uKit“ yra moderni platforma be kodų, suteikianti smulkaus verslo savininkams galimybę sukurti profesionalią skaitmeninę tapatybę.
„uKit“ yra moderni platforma be kodų, suteikianti smulkaus verslo savininkams galimybę sukurti profesionalią skaitmeninę tapatybę..
„uKit“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „uKit“ el. paštu per klientų aptarnavimo formą arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „uKit“ galite susisiekti užpildę formą: https://ukit.com/contact
Ne, „uKit“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„uKit“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis