Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Twitter“ pagalbos centro kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su Twitter klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Twitter pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Twitter interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Twitter atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

Twitter Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su Twitter klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

Twitter Elektroninio Pašto palaikymas

N/A

Bendrauti su Twitter atstovu

Twitter Gyvo Pokalbio Palaikymas

N/A

Skambutis su  Twitter pagalba

Twitter Skambučių Centro Palaikymas

N/A

Dalyvauti Twitter’s bendruomenės diskusijų forume

Twitter Forumas

N/A

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

Twitter Instagram

Twitter Instagram

instagram.com/twitter/

Twitter Facebook Puslapis

Twitter Facebook Puslapis

facebook.com/TwitterInc/

Twitter Twitter

Twitter Twitter

twitter.com/twitter

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

Twitter pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 1 Savaitė .

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

Twitter gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 1 Savaitė .

Direktorija

SLA Skambučių Centras

Twitter atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 1 Savaitė .

Direktorija

SLA Forumas

N/A

Twitter Terminai ir Sąlygos

Twitter Terminai ir Sąlygos

N/A

Twitter Privatumo Politika

Twitter Privatumo Politika

N/A

Twitter Saugumo Politika

Twitter Saugumo Politika

N/A

Twitter GDPR

Twitter GDPR

N/A

Twitter Wikipedia Puslapis

Twitter Wikipedia Puslapis

N/A

Twitter Partnerio Programa

Twitter Partnerio Programa

N/A

Vietovė

DUK

Kas yra „Twitter“?

„Twitter“ yra programinė įranga ir interneto paslaugų įmonė. „Twitter“ yra socialinis tinklas, kuriame galima bendrauti ir dalintis su kitais žmonėmis internete.

Kokį aptarnavimą teikia „Twitter“?

„Twitter“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: socialiniais tinklais ir savitarnoje.

Kaip susisiekti su „Twitter“?

Galite susisiekti su „Twitter“ palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.

Koks yra „Twitter“ el. pašto adresas?

„Twitter“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.

Ar „Twitter“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu?

Ne, „Twitter“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.

Kaip aš galiu pasikalbėti su kuo nors iš „Twitter“?

„Twitter“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai