„Twitter“ pagalbos centro kontaktai ir informacija apie klientų aptarnavimą.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Twitter klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Twitter pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Twitter interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Twitter atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
Twitter pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 1 Savaitė .
Twitter gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 1 Savaitė .
Twitter atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 1 Savaitė .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Twitter“ yra programinė įranga ir interneto paslaugų įmonė. „Twitter“ yra socialinis tinklas, kuriame galima bendrauti ir dalintis su kitais žmonėmis internete.
„Twitter“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Twitter“ palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Twitter“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Ne, „Twitter“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Twitter“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis