Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Twin“ pagalbos centro kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su Twin klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Twin pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Twin interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Twin atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

Twin Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su Twin klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

Twin Elektroninio Pašto palaikymas

support@twin.com

Bendrauti su Twin atstovu

Twin Gyvo Pokalbio Palaikymas

Gyvo Pokalbio Mygtukas Svetainėje

Skambutis su  Twin pagalba

Twin Skambučių Centro Palaikymas

N/A

Sužinoti daugiau apie Twin produktus

Twin Žinių Bazė

https://twin.com/document/faq

Dalyvauti Twin’s bendruomenės diskusijų forume

Twin Forumas

N/A

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

Twin Instagram

Twin Instagram

N/A

Twin Facebook Puslapis

Twin Facebook Puslapis

N/A

Twin Twitter

Twin Twitter

N/A

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

N/A

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

N/A

Direktorija

SLA Skambučių Centras

N/A

Direktorija

SLA Forumas

N/A

Twin Terminai ir Sąlygos

Twin Terminai ir Sąlygos

N/A

Twin Privatumo Politika

Twin Privatumo Politika

N/A

Twin Saugumo Politika

Twin Saugumo Politika

N/A

Twin GDPR

Twin GDPR

N/A

Twin Wikipedia Puslapis

Twin Wikipedia Puslapis

N/A

Twin Partnerio Programa

Twin Partnerio Programa

N/A

DUK

Kas yra „Twin“?

„Twin.com“ yra geriausias internetinis kazino, kuriame yra daugiau nei 2000 žaidimų ir daugybė laimėjimų. 

 

Kokį aptarnavimą teikia „Twin“?

„Twin“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete ir savitarnoje.

 

Kaip susisiekti su „Twin“?

Galite susisiekti su „Twin“ el. paštu arba pradėkite pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.

Koks yra „Twin“ el. pašto adresas?

Galite susisiekti su jų klientų aptarnavimo komanda rašydami adresu support@twin.com

Ar „Twin“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu?

Taip, „Twin“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Eikite į svetainę:  https://twin.com/

 

Kaip aš galiu pasikalbėti su kuo nors iš „Twin“?

„Twin“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.

 

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai