Panašu, kad bandote susisiekti su Twin klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Twin pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Twin interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Twin atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Twin.com“ yra geriausias internetinis kazino, kuriame yra daugiau nei 2000 žaidimų ir daugybė laimėjimų
„Twin.com“ yra geriausias internetinis kazino, kuriame yra daugiau nei 2000 žaidimų ir daugybė laimėjimų.
„Twin“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Twin“ el. paštu arba pradėkite pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jų klientų aptarnavimo komanda rašydami adresu support@twin.com
Taip, „Twin“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Eikite į svetainę: https://twin.com/
„Twin“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis