Panašu, kad bandote susisiekti su Tripod klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Tripod pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Tripod interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Tripod atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Tripod“ yra pagrindinis šaltinis, padedantis jums sukurti svetainę.
„Tripod“ yra pagrindinis šaltinis, padedantis jums sukurti svetainę.
„Tripod“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, socialinius tinklus ir savitarną.
Galite susisiekti su „Tripod“ el. paštu per klientų aptarnavimo formą arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „Tripod“ galite susisiekti užpildę formą: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new
Ne, „Tripod“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Tripod“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis