Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Tripod“ pagalbos centro kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su Tripod klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Tripod pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Tripod interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Tripod atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

Tripod Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su Tripod klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

Tripod Elektroninio Pašto palaikymas

N/A

Bendrauti su Tripod atstovu

Tripod Gyvo Pokalbio Palaikymas

N/A

Skambutis su  Tripod pagalba

Tripod Skambučių Centro Palaikymas

N/A

Dalyvauti Tripod’s bendruomenės diskusijų forume

Tripod Forumas

N/A

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

Tripod Instagram

Tripod Instagram

N/A

Tripod Facebook Puslapis

Tripod Facebook Puslapis

facebook.com/tripodclub

Tripod Twitter

Tripod Twitter

twitter.com/tripod

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

N/A

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

N/A

Direktorija

SLA Skambučių Centras

N/A

Direktorija

SLA Forumas

N/A

Tripod Terminai ir Sąlygos

Tripod Terminai ir Sąlygos

N/A

Tripod Privatumo Politika

Tripod Privatumo Politika

N/A

Tripod Saugumo Politika

Tripod Saugumo Politika

N/A

Tripod GDPR

Tripod GDPR

N/A

Tripod Wikipedia Puslapis

Tripod Wikipedia Puslapis

N/A

Tripod Partnerio Programa

Tripod Partnerio Programa

N/A

DUK

Kas yra „Tripod“?

„Tripod“ yra pagrindinis šaltinis, padedantis jums sukurti svetainę.

Kokį aptarnavimą teikia „Tripod“?

„Tripod“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, socialinius tinklus ir savitarną.

 

Kaip susisiekti su „Tripod“?

Galite susisiekti su „Tripod“ el. paštu per klientų aptarnavimo formą arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.

 

Koks yra „Tripod“ el. pašto adresas?

Su „Tripod“ galite susisiekti užpildę formą: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new

Ar „Tripod“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu?

Ne, „Tripod“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.

 

Kaip aš galiu pasikalbėti su kuo nors iš „Tripod“?

„Tripod“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.

 

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai