„Tripod“ klientų aptarnavimo kanalai, kontaktinė informacija ir pranešimai apie naujoves. Galite susisiekti su jais el. paštu, socialiniuose tinkluose ar pasinaudoti savitarna. Teisinių kontaktų informacija taip pat pateikiama.
Panašu, kad bandote susisiekti su Tripod klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Tripod pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Tripod interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Tripod atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Tripod“ yra pagrindinis šaltinis, padedantis jums sukurti svetainę.
„Tripod“ yra pagrindinis šaltinis, padedantis jums sukurti svetainę.
„Tripod“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, socialinius tinklus ir savitarną.
Galite susisiekti su „Tripod“ el. paštu per klientų aptarnavimo formą arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „Tripod“ galite susisiekti užpildę formą: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new
Ne, „Tripod“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Tripod“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.