Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„TIDAL“ pagalbos centro kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su TIDAL klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su TIDAL pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su TIDAL interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su TIDAL atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

TIDAL Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su TIDAL klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

TIDAL Elektroninio Pašto palaikymas

N/A

Bendrauti su TIDAL atstovu

TIDAL Gyvo Pokalbio Palaikymas

N/A

Skambutis su  TIDAL pagalba

TIDAL Skambučių Centro Palaikymas

N/A

Sužinoti daugiau apie TIDAL produktus

TIDAL Žinių Bazė

https://support.tidal.com/hc/sk

Dalyvauti TIDAL’s bendruomenės diskusijų forume

TIDAL Forumas

N/A

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

TIDAL Instagram

TIDAL Instagram

instagram.com/tidal/

TIDAL Facebook Puslapis

TIDAL Facebook Puslapis

facebook.com/TIDAL

TIDAL Twitter

TIDAL Twitter

twitter.com/TIDAL

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

N/A

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

N/A

Direktorija

SLA Skambučių Centras

N/A

Direktorija

SLA Forumas

N/A

TIDAL Terminai ir Sąlygos

TIDAL Terminai ir Sąlygos

N/A

TIDAL Privatumo Politika

TIDAL Privatumo Politika

N/A

TIDAL Saugumo Politika

TIDAL Saugumo Politika

N/A

TIDAL GDPR

TIDAL GDPR

N/A

TIDAL Wikipedia Puslapis

TIDAL Wikipedia Puslapis

N/A

TIDAL Partnerio Programa

TIDAL Partnerio Programa

N/A

Vietovė

DUK

Kas yra „TIDAL“?

„TIDAL“ yra pasaulinė, patyriminė pramogų platforma, sukurta viso pasaulio menininkų savo gerbėjams.

Kokį aptarnavimą teikia „TIDAL“?

„TIDAL“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštu per klientų aptarnavimo formą, socialinius tinklus ir savitarną.

Kaip susisiekti su „TIDAL“?

Galite susisiekti su „TIDAL“ el. paštu, paskambindami arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.

 

Koks yra „TIDAL“ el. pašto adresas?

Su „TIDAL“ galite susisiekti užpildę formą: https://support.tidal.com/hc/sk/requests/new

Ar „TIDAL“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu?

Ne, „TIDAL“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.

 

Kaip aš galiu pasikalbėti su kuo nors iš „TIDAL“?

„TIDAL“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.

 

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai