Panašu, kad bandote susisiekti su TIDAL klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su TIDAL pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su TIDAL interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su TIDAL atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„TIDAL“ yra pasaulinė, patyriminė pramogų platforma, sukurta viso pasaulio menininkų savo gerbėjams.
„TIDAL“ yra pasaulinė, patyriminė pramogų platforma, sukurta viso pasaulio menininkų savo gerbėjams.
„TIDAL“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštu per klientų aptarnavimo formą, socialinius tinklus ir savitarną.
Galite susisiekti su „TIDAL“ el. paštu, paskambindami arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „TIDAL“ galite susisiekti užpildę formą: https://support.tidal.com/hc/sk/requests/new
Ne, „TIDAL“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„TIDAL“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis