Susisiekite su Ticksy klientų aptarnavimo komanda. Raskite kontaktinę informaciją ir gaukite pagalbą elektroniniu paštu, telefonu arba per žinių bazę. Ticksy yra paprasta klientų aptarnavimo programa, kurioje palaikomas individualus prekės ženklas.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Ticksy klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Ticksy pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Ticksy interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Ticksy atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Ticksy“ yra paprasta klientų aptarnavimo programa su intuityvia vartotojo sąsaja, kuri palaiko individualų įmonės prekės ženklą.
„Ticksy“ yra paprasta klientų aptarnavimo programa su intuityvia vartotojo sąsaja, kuri palaiko individualų įmonės prekės ženklą.
„Ticksy“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: skambučių centrą ir savitarną.
Galite susisiekti su „Ticksy“ jiems paskambindami. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Ticksy“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Ne, „Ticksy“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti numeriu +1-208-481-8061
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis