Informacija apie „Squarespace“ klientų aptarnavimo kanalus Lietuviškai.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Squarespace klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Squarespace pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Squarespace interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Squarespace atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Squarespace“ teikia programinę įrangą kaip paslaugą svetainės kūrimui ir talpinimui, o taip pat leidžia vartotojams naudoti iš anksto sukurtus svetainės šablonus ir „drag-and-drop“ elementus norint sukurti ir keisti tinklalapius.
„Squarespace“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, socialinius tinklus ir savitarną.
Galite susisiekti su „Squarespace“ el. paštu arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su „Squarespace“ užpildydami formą: https://support.squarpace.com/hc/en-us/requests/new
Ne, „Squarespace“ nesiūlo aptarnavimo tiesioginiu pokalbiu.
„Squarespace“ neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis