„Spotify“ klientų aptarnavimo kontaktai ir galimos pagalbos priemonės socialiniuose tinkluose arba savitarnos bazeje. El. laiškų pasirinkimas nėra siūlomas.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Spotify klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Spotify pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Spotify interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Spotify atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Spotify“ yra įmonė, teikianti programinę įrangą kaip paslaugą. „Spotify“ yra skaitmeninės muzikos, tinklalaidžių ir vaizdo transliacijų paslauga, suteikianti prieigą prie milijonų dainų ir kito viso pasaulio menininkų turinio.
„Spotify“ klientų aptarnavimo komanda siūlo aptarnavimą šiais kanalais: socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Spotify“ palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Spotify“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Ne, „Spotify“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Spotify“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis