Panašu, kad bandote susisiekti su Splunk klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Splunk pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Splunk interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Splunk atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Splunk” padeda organizacijoms užduoti klausimus, gauti atsakymus, imtis veiksmų ir iš gautų duomenų pasiekti verslo rezultatų.
"Splunk" padeda organizacijoms užduoti klausimus, gauti atsakymus, imtis veiksmų ir iš gautų duomenų pasiekti verslo rezultatų.
"Splunk" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą, forumą.
Jūs galite susisiekti su "Splunk" skambinant telefonu ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų forumą.
"Splunk" neteikia aptarnavimo el. paštu.
Ne, "Splunk" neteikia aptarnavimo internetiniais pokalbiais.
Jei renkatės pagalbą telefonu, galite susisiekti jų pagalbos telefono numeriu +1 415-848-8400
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis