Panašu, kad bandote susisiekti su Sony klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Sony pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Sony interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Sony atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Sony“ yra pirmaujanti garso, vaizdo, ryšio ir informacinių technologijų produktų gamintoja eiliniams vartotojams ir profesionalams.
„Sony“ yra pirmaujanti garso, vaizdo, ryšio ir informacinių technologijų produktų gamintoja eiliniams vartotojams ir profesionalams.
„Sony“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, skambučių centre, socialiniuose tinkluose, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „ Sony“ el. paštu arba pradėdami pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje, paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „Sony“ galite susisiekti užpildę formą: https://us.esupport.sony.com/support/s/contact-email?
Taip, „Sony“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Eikite į šią svetainę, pasirinkite kategoriją ir pradėkite pokalbį su jų aptarnavimo komanda.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija 1-239-245-6356
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis