Panašu, kad bandote susisiekti su Sketch klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Sketch pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Sketch interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Sketch atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Sketch” yra dizaino įrankių rinkinys, sukurtas padėti jums atlikti geriausią darbą – nuo pirminių idėjų iki galutinio meno kūrinio.
"Sketch" yra dizaino įrankių rinkinys, sukurtas padėti jums atlikti geriausią darbą - nuo pirminių idėjų iki galutinio meno kūrinio.
"Sketch" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: socialinę žiniasklaidą, forumą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Sketch", paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę
Jūs galite susisiekti su "Sketch" užpildę formą: https://www.sketch.com/support/contact/
Ne, "Sketch" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
"Sketch" neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis