Susisiekite su Screencast klientų aptarnavimo komanda internetinių pokalbių, skambučių centro ar socialinės žiniasklaidos kanalais. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze.
Panašu, kad bandote susisiekti su Screencast klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Screencast pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Screencast interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Screencast atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Screencast” atlieka skaitmeninį jūsų kompiuterio ekrano įrašymą ir dažniausiai apima garsinį pasakojimą.
"Screencast" atlieka skaitmeninį jūsų kompiuterio ekrano įrašymą ir dažniausiai apima garsinį pasakojimą.
"Screencast" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: internetinius pokalbius, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą, forumą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Screencast ", jų svetainėje pradėdami pokalbį su agentu, skambinant telefonu ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.
"Screencast" nesiūlo pagalbos el. paštu. Galite su jais susisiekti, užpildydami formą: https://support.techsmith.com/hc/en-us/requests/new.
Taip, "Screencast" siūlo internetinius pokalbius. Apsilankykite svetainėje: https://support.techsmith.com/hc/en-us/categories/203255908?utm_source=product&utm_medium=screencast&utm_campaign=unknown
Jei renkatės pagalbą telefonu, galite susisiekti jų pagalbos telefono numeriu +1 (517) 879-5929.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.