Klientų aptarnavimo komandos kontaktai ir informacija apie pagalbos centrą Sched svetainėje
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Sched klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Sched pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Sched interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Sched atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Sched“ yra geriausia registracijos ir lankomumo valdymo platforma.
„Sched“ yra geriausia registracijos ir lankomumo valdymo platforma.
„Sched“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, skambučių centre, socialiniuose tinkluose.
Galite susisiekti su „Sched“ el. paštu, paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu support@sched.com
Ne, „Sched“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija (+1) 888-312-1777
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis