Panašu, kad bandote susisiekti su SAS klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su SAS pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su SAS interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su SAS atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„SAS“ yra verslo analitinės programinės įrangos ir paslaugų lyderis bei didžiausias nepriklausomas tiekėjas verslo žvalgybos rinkoje.
„SAS“ yra verslo analitinės programinės įrangos ir paslaugų lyderis bei didžiausias nepriklausomas tiekėjas verslo žvalgybos rinkoje.
„SAS“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: skambučių centre, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „SAS“ paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„SAS“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Ne, „SAS“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija +61-2 9428 0444
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis