Panašu, kad bandote susisiekti su Sage klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Sage pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Sage interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Sage atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Sage” yra pasaulinis technologijų, skirtų padėti mažoms ir vidutinėms įmonėms pasiekti didžiausią našumo lygį, rinkos lyderis.
"Sage" yra pasaulinis technologijų, skirtų padėti mažoms ir vidutinėms įmonėms pasiekti didžiausią našumo lygį, rinkos lyderis.
"Sage" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštą, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą, forumą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Sage" išsiunčiant jiems el. laišką, skambinant telefonu ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę
Jūs galite susisiekti su jų pagalba parašant el. laišką adresu global.communications@sage.com
Ne, "Sage" neteikia aptarnavimo internetiniais pokalbiais.
Jei renkatės pagalbą telefonu, galite susisiekti jų pagalbos telefono numeriu +44 191 294 3000
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis