Kontaktai Reverb klientų aptarnavimo komandai, kokia pasirinkti aptarnavimą ir kaip susisiekti su jais
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Reverb klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Reverb pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Reverb interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Reverb atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Reverb“ yra didžiausia internetinė prekyvietė, skirta pirkti ir parduoti naujus, naudotus ir senovinius muzikos instrumentus bei įrangą.
„Reverb“ yra didžiausia internetinė prekyvietė, skirta pirkti ir parduoti naujus, naudotus ir senovinius muzikos instrumentus bei įrangą.
„Reverb“ klientų aptarnavimo komanda siūlo aptarnavimą šiais kanalais: savitarnoje ir tiesioginiu pokalbiu internete.
Galite susisiekti su „Reverb“ pateikę užklausą jų pagalbos centre arba apsilankę Reverb.com ir spustelėję „Reikia pagalbos?“ mygtuką, Tokiu būdu prisijungsite prie tiesioginio pokalbio agento darbo valandomis.
Su „Reverb“ galite susisiekti užpildę formą. Raskite mygtuką „Reikia pagalbos“ šioje nuorodoje https://reverb.com/.
Ne, „Reverb“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
„Reverb“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis