Panašu, kad bandote susisiekti su Plesk klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Plesk pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Plesk interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Plesk atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Plesk“ yra įmonė, teikianti programinę įrangą kaip paslaugą. „Plesk“ yra komercinė interneto prieglobos ir serverių duomenų centro automatizavimo programinė įranga su valdymo skydeliu, sukurta „Linux“ ir „Windows“ pagrindu veikiantiems mažmeninės prekybos prieglobos paslaugų teikėjams.
„Plesk“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Plesk“ el. paštu, pradėti pokalbį su agentu jų svetainėje arba palikti jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Susisiekti su „Plesk“ galite užpildę šią formą: https://www.plesk.com/licensing-and-purchase-support/
Ne, „Plesk“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Plesk“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis