Susisiekite su „Opera“ el. paštu, socialinėmis medijomis arba žinių baze, jei reikia pagalbos. Pateikta klientų aptarnavimo kontaktinė informacija tik informaciniais tikslais.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Opera klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Opera pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Opera interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Opera atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Opera“ yra programinės įrangos paslaugų įmonė. „Opera“ yra nemokama „Microsoft Windows“, „Android“, „iOS“, „MacOS“ ir „Linux“ operacinių sistemų žiniatinklio naršyklė, sukurta „Opera Software“.
„Opera“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniais tinklais, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Opera“ el. paštu arba palikti jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „Opera“ galite susisiekti užpildę šią formą: https://www.opera.com/contact/support-form
Ne, „Opera“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Opera“ neturi klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis