Panašu, kad bandote susisiekti su Olark klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Olark pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Olark interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Olark atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Olark” yra labai nesudėtinga internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainei.
"Olark" yra nesudėtinga internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainei.
"Olark" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštą, internetinius pokalbius, socialinės žiniasklaidos palaikymą ir savitarnos pagalbą.
Su "Olark" galite susisiekti rašant el. paštu, pradedant internetinį pokalbį au agentu jų svetainėje ar ar paliekant žinutę vienoje iš socialinių platformų. Kaip alternatyvą, galite naudoti jų žinių bazę, jei jūs linkę rinktis savitarną.
Susisiekti su jų pagalba galite rašant el. paštu support@olark.com
Taip, "Olark" palaiko internetinius pokalbius. Apsilankykite svetainėje ir suraskite pokalbių mygtuką: https://www.olark.com/
"Olark" neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis