„Odoo“ pagalbos centro kontaktai ir informacija apie kaip susisiekti su jais el. paštu, telefonu, socialiniais tinklais ar žinių baze. Pagalbos centro kontaktai ir teisinė informacija.
Panašu, kad bandote susisiekti su Odoo klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Odoo pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Odoo interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Odoo atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Odoo“ yra verslo valdymo programinės įrangos įrankių rinkinys, kuriame yra CRM, elektroninė prekyba, atsiskaitymas, apskaita ir kt.
„Odoo“ yra verslo valdymo programinės įrangos įrankių rinkinys, kuriame yra CRM, elektroninė prekyba, atsiskaitymas, apskaita ir kt.
„Odoo“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, skambučių centre, socialiniuose tinkluose, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Odoo“ el. paštu, paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu info@odoo.com
Ne, „Odoo“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija +1 (650) 289-8234
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.