Panašu, kad bandote susisiekti su CloudBlue klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su CloudBlue pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su CloudBlue interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su CloudBlue atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Odin“ dabar yra „CloudBlue“ dalis. „CloudBlue“ padeda visų rūšių paslaugų teikėjams sukurti, išplėsti ir gauti pajamų iš #debesies ir skaitmeninių paslaugų SAAS ekonomikoje.
„Odin“ dabar yra „CloudBlue“ dalis. „CloudBlue“ padeda visų rūšių paslaugų teikėjams sukurti, išplėsti ir gauti pajamų iš #debesies ir skaitmeninių paslaugų SAAS ekonomikoje.
„Odin“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, skambučių centre, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Odin“ el. paštu. paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu together@cloudblue.com
Ne, „Odin“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija +1 (844) 957-2708.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis