Panašu, kad bandote susisiekti su Nielsen klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Nielsen pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Nielsen interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Nielsen atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Nielsen” yra pasaulinė matavimų ir duomenų analitikos bendrovė, teikianti išsamiausią ir patikimiausią vartotojų ir rinkų vaizdą visame pasaulyje.
"Nielsen" yra pasaulinė matavimų ir duomenų analitikos bendrovė, teikianti išsamiausią ir patikimiausią vartotojų ir rinkų vaizdą visame pasaulyje.
"Nielsen" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Nielsen" paskambinant į jų pagalbos liniją ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.
"Nielsen" neteikia pagalbos el. paštu. Galite su jais susisiekti užpildę formą:
https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/
Ne, "Nielsen" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
Jei jūs renkatės pagalbą telefonu, jūs galite kreiptis į jų pagalbos liniją +1.800.864.1224
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis