Kontaktinė informacija ir resursai, kaip pasiekti „NGINX“ klientų aptarnavimo komandą ar naudotis savitarnos skyriais
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su NGINX klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su NGINX pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su NGINX interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su NGINX atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„NGINX“ pagreitina programų darbą, pagerina saugumą, palengvina populiariausių interneto svetainių pasiekiamumą.
„NGINX“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniuose tinkluose, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „NGINX“ el. paštu arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su „NGINX“ per šią nuorodą: https://account.f5.com/myf5
Ne, „NGINX“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„NGINX“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis