Kontaktai su Nespresso klientų aptarnavimo komanda yra pateikti šioje svetainėje, tačiau tai nėra tiesioginis susisiekimas su jų pagalbos tarnyba. Nespresso nemato klientų elektroninių paštų ar internetinių pokalbių. Jų pagalbos linija yra nuolat pasiekiama, o jų socialiniai tinklai taip pat teikia informaciją ir patarimus.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Nespresso klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Nespresso pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Nespresso interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Nespresso atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Nespresso” yra pasaulinė kavos kapsulių, kavos aparatų ir priedų lyderė.
"Nespresso" yra pasaulinė kavos kapsulių, kavos aparatų ir priedų lyderė.
"Nespresso" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą.
Jūs galite susisiekti su "Nespresso" skambindami jų pagalbos telefonu ar paliekant žinutę vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų.
Jūs galite susisiekti su "Nespresso" užpildę formą: https://www.nespresso.com/us/en/contact-us
Ne, "Nespresso" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
Jei renkatės pagalbą telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija 800-562-1465
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis