„Moovit“ pagalbos centras - klientų aptarnavimo kanalai, el. paštas, socialiniai tinklai ir daugiau, kuriuos gali pasiekti partneriai ir klientai.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Moovit klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Moovit pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Moovit interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Moovit atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Intel“ įmonė „Moovit“ yra pirmaujanti „Mobility as a Service“ (MaaS) sprendimų tiekėja.
„Intel“ įmonė „Moovit“ yra pirmaujanti „Mobility as a Service“ (MaaS) sprendimų tiekėja.
„Moovit“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Moovit“ el. paštu arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu support@moovit.com.
Ne, „Moovit“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Moovit“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis