„Moodle“ pagalbos-centro kontaktų informacija: dėl klientų aptarnavimo naudoti kontaktus iš tiesioginės svetainės, nėra tiesioginio palaikymo telefonu ar el. paštu. Galima kreiptis per žinių bazę ar socialinius tinklus.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Moodle klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Moodle pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Moodle interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Moodle atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Moodle“ yra patikima ir visapusiška atvirojo kodo mokymosi platforma, kurios misija yra suteikti pedagogams galimybių tobulinti mūsų pasaulį.
„Moodle“ yra patikima ir visapusiška atvirojo kodo mokymosi platforma, kurios misija yra suteikti pedagogams galimybių tobulinti mūsų pasaulį.
„Moodle“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: socialiniuose tinkluose, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Moodle“ palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Moodle“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu. Su jais galite susisiekti užpildę formą: https://moodle.com/contact/other-enquiries/ .
Ne, „Moodle“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
„Moodle“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis