Panašu, kad bandote susisiekti su Monotype klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Monotype pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Monotype interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Monotype atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Monotype pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 1 Diena .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Kaip susisiekti su “Monotype” klientų aptarnavimu el. paštu, internetiniais pokalbiais, telefonu, socialinėje žiniasklaidoje ir savitarnoje.
"Monotype" įgalina kūrybingus protus kurti ir per dizainą, technologijas ir patirtį išreikšti autentiškus prekės ženklus.
"Monotype" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštą per formą, pagalbą socialinėje žiniasklaidoje.
Jūs galite susisiekti su "Monotype" rašant jiems el. paštu formoje ar paliekant žinutę vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų.
Jūs galite susisiekti su "Monotype" užpildę formą: https://www.monotype.com/company/contact
Ne, "Monotype" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
"Monotype" neteikia pagalbos telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis