Panašu, kad bandote susisiekti su Mint klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Mint pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Mint interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Mint atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Mint“ yra asmeninė finansų valdymo svetainė ir programėlė mobiliesiems.
„Mint“ yra asmeninė finansų valdymo svetainė ir programėlė mobiliesiems.
„Mint“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Mint“ pradėdami pokalbį su agentu jų svetainėje arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Mint“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Taip, „Mint“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu. Eikite į svetainę: https://help.mint.com/General/888962161/How-do-I-contact-customer-care.htm
„Mint“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis