Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Direktorija
  • „Microsoft“ pagalbos centro kontaktai

„Microsoft“ pagalbos centro kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su Microsoft klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Microsoft pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Microsoft interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Microsoft atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

Microsoft Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su Microsoft klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

Microsoft Elektroninio Pašto palaikymas

N/A

Bendrauti su Microsoft atstovu

Microsoft Gyvo Pokalbio Palaikymas

Gyvo Pokalbio Mygtukas Svetainėje

Skambutis su  Microsoft pagalba

Microsoft Skambučių Centro Palaikymas

N/A

Dalyvauti Microsoft’s bendruomenės diskusijų forume

Microsoft Forumas

N/A

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

Microsoft Instagram

Microsoft Instagram

instagram.com/microsoft/

Microsoft Facebook Puslapis

Microsoft Facebook Puslapis

facebook.com/Microsoft

Microsoft Twitter

Microsoft Twitter

twitter.com/microsoft

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

Microsoft pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 3 Dienos .

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

Microsoft gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 3 Dienos .

Direktorija

SLA Skambučių Centras

Microsoft atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 3 Dienos .

Direktorija

SLA Forumas

N/A

Microsoft Terminai ir Sąlygos

Microsoft Terminai ir Sąlygos

N/A

Microsoft Privatumo Politika

Microsoft Privatumo Politika

N/A

Microsoft Saugumo Politika

Microsoft Saugumo Politika

N/A

Microsoft GDPR

Microsoft GDPR

N/A

Microsoft Wikipedia Puslapis

Microsoft Wikipedia Puslapis

N/A

Microsoft Partnerio Programa

Microsoft Partnerio Programa

N/A

Vietovė

DUK

Kas yra „Microsoft“?

„Microsoft“ yra programinė įranga ir interneto paslaugų įmonė. „Microsoft“ yra pirmaujanti pasaulinė kompiuterių programinės įrangos pardavėja.

 

Kokį aptarnavimą teikia „Microsoft“?

„„Microsoft“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniais tinklais, forume ir savitarnoje.

Kaip susisiekti su „Microsoft“?

Galite susisiekti su „Microsoft“ el. paštu, pradėti pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje arba palikti jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.

Koks yra „Microsoft“ el. pašto adresas?

Taip, „Microsoft“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu. Eikite į https://support.microsoft.com/en-us/contact/virtual-agent/ ir pradėkite pokalbį su agentu gyvai.

Kaip aš galiu pasikalbėti su kuo nors iš „Microsoft“?

„Microsoft“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai