Panašu, kad bandote susisiekti su Microsoft klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Microsoft pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Microsoft interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Microsoft atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
Microsoft pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 3 Dienos .
Microsoft gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 3 Dienos .
Microsoft atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 3 Dienos .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Microsoft“ yra pirmaujanti pasaulinė kompiuterių programinės įrangos pardavėja.
„Microsoft“ yra programinė įranga ir interneto paslaugų įmonė. „Microsoft“ yra pirmaujanti pasaulinė kompiuterių programinės įrangos pardavėja.
„„Microsoft“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniais tinklais, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Microsoft“ el. paštu, pradėti pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje arba palikti jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Taip, „Microsoft“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu. Eikite į https://support.microsoft.com/en-us/contact/virtual-agent/ ir pradėkite pokalbį su agentu gyvai.
„Microsoft“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis