„Michelin“ pagalbos centro kontaktai - kontaktinė informacija, kaip susisiekti su Michelin klientų aptarnavimo komanda.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Michelin klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Michelin pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Michelin interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Michelin atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Michelin“ grupė yra tvaraus mobilumo lyderė pagal istoriją, vertybes, valdymą ir ambicijas.
„Michelin“ grupė yra tvaraus mobilumo lyderė pagal istoriją, vertybes, valdymą ir ambicijas.
„Michelin“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: tiesioginiu pokalbiu internete, skambučių centre, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Michelin“ pradėdami pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje, paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu https://www.michelin.com/contact
Taip, „Michelin“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Eikite į svetainę ir raskite pokalbio mygtuką: https://www.michelinman.com/contact-us.html
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija 1-866-866-6605.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis