Panašu, kad bandote susisiekti su Medium klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Medium pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Medium interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Medium atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Medium“ yra programinė įranga ir interneto įmonė. „Medium“ yra internetinė leidybos platforma ir socialinės žurnalistikos pavyzdys. „Medium“ tinklaraščių priegloba jungia mišrią mėgėjų ir profesionalių rašytojų bendruomenę bei siūlo išskirtinius tinklaraščius.
„Medium“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniais tinklais ir savitarnoje
Galite susisiekti su „Medium“ el. paštu arba palikti jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „Medium“ galite susisiekti užpildę šią formą: https://help.medium.com/hc/en-us/requests/new
Ne, „Medium“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Medium“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis