Panašu, kad bandote susisiekti su LiveRamp klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su LiveRamp pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su LiveRamp interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su LiveRamp atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“LiveRamp” yra pirmaujanti duomenų ryšio platforma, kuri palaiko pasitikėjimu grindžiamą ekosistemą.
"LiveRamp" yra pirmaujanti duomenų ryšio platforma, kuri palaiko pasitikėjimu grindžiamą ekosistemą.
"LiveRamp" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "LiveRamp" skambinant telefonu ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.
Jūs galite susisiekti su "LiveRamp" užpildę formą: https://liveramp.com/contact/
Ne, "LiveRamp" neturi internetinių pokalbių.
Jei renkatės pagalbą telefonu, galite susisiekti jų pagalbos telefono numeriu (866) 352-3267
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis