Susisiekite su LinkedIn pagalbos centru, naudodamiesi pateiktais kontaktiniais duomenimis, jei reikia pagalbos ar informacijos. Informacija apie LinkedIn klientų aptarnavimo telefoną, el. pašto adresą ir tiesioginius pokalbius internete negalima gauti.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su LinkedIn klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su LinkedIn pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su LinkedIn interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su LinkedIn atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
LinkedIn pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 2 Dienos .
LinkedIn gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 2 Dienos .
LinkedIn atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 2 Dienos .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„LinkedIn“ yra programinės įrangos ir interneto paslaugų įmonė.
„LinkedIn“ yra programinės įrangos ir interneto paslaugų įmonė. „LinkedIn“ yra didžiausias pasaulyje profesionalų tinklas internete.
„LinkedIn“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: socialiniais tinklais, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „LinkedIn“ palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„LinkedIn“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Ne, „LinkedIn“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„LinkedIn“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis