Panašu, kad bandote susisiekti su LinkedIn klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su LinkedIn pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su LinkedIn interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su LinkedIn atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
LinkedIn pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 2 Dienos .
LinkedIn gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 2 Dienos .
LinkedIn atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 2 Dienos .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„LinkedIn“ yra programinės įrangos ir interneto paslaugų įmonė.
„LinkedIn“ yra programinės įrangos ir interneto paslaugų įmonė. „LinkedIn“ yra didžiausias pasaulyje profesionalų tinklas internete.
„LinkedIn“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: socialiniais tinklais, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „LinkedIn“ palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„LinkedIn“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Ne, „LinkedIn“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„LinkedIn“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis