„LINE“ klientų aptarnavimo kontakto informacija ir pagalbos centras. Žinynas ir socialinių tinklų platformos. Telefonų numeriai nenurodyti. Teisiniai kontaktai ir dažnai užduodami klausimai.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Line klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Line pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Line interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Line atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Line“ yra programinė įranga ir interneto įmonė. „Line“ yra nemokama programa, skirta greitam bendravimui elektroniniuose įrenginiuose, pvz., Išmaniuosiuose telefonuose, planšetiniuose kompiuteriuose ir asmeniniuose kompiuteriuose.
„Line“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Line“ palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Line“ nesiūlo aptarnavimo el. pašto.
Ne, „Line“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Line“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis