Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„LINE“ pagalbos centro kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su Line klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Line pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Line interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Line atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

Line Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su Line klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

Line Elektroninio Pašto palaikymas

N/A

Bendrauti su Line atstovu

Line Gyvo Pokalbio Palaikymas

N/A

Skambutis su  Line pagalba

Line Skambučių Centro Palaikymas

N/A

Dalyvauti Line’s bendruomenės diskusijų forume

Line Forumas

N/A

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

Line Instagram

Line Instagram

N/A

Line Facebook Puslapis

Line Facebook Puslapis

facebook.com/line.worldwide

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

N/A

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

N/A

Direktorija

SLA Skambučių Centras

N/A

Direktorija

SLA Forumas

N/A

Line Terminai ir Sąlygos

Line Terminai ir Sąlygos

N/A

Line Privatumo Politika

Line Privatumo Politika

N/A

Line Saugumo Politika

Line Saugumo Politika

N/A

Line GDPR

Line GDPR

N/A

Line Wikipedia Puslapis

Line Wikipedia Puslapis

N/A

Line Partnerio Programa

Line Partnerio Programa

N/A

DUK

Kas yra „Line“?

„Line“ yra programinė įranga ir interneto įmonė. „Line“ yra nemokama programa, skirta greitam bendravimui elektroniniuose įrenginiuose, pvz., Išmaniuosiuose telefonuose, planšetiniuose kompiuteriuose ir asmeniniuose kompiuteriuose.

Kokį aptarnavimą teikia „Line“?

„Line“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: socialiniais tinklais ir savitarnoje.

Kaip susisiekti su „Line“?

Galite susisiekti su „Line“ palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.

Koks yra „Line“ el. pašto adresas?

„Line“ nesiūlo aptarnavimo el. pašto.

Ar „Line“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu?

Ne, „Line“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.

Kaip aš galiu pasikalbėti su kuo nors iš „Line“?

„Line“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai