Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“Khoros” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su Khoros klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Khoros pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Khoros interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Khoros atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

Khoros Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su Khoros klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

Khoros Elektroninio Pašto palaikymas

N/A

Bendrauti su Khoros atstovu

Khoros Gyvo Pokalbio Palaikymas

Gyvo Pokalbio Mygtukas Svetainėje

Skambutis su  Khoros pagalba

Khoros Skambučių Centro Palaikymas

+15122014090

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

Khoros Instagram

Khoros Instagram

instagram.com/KhorosLLC/

Khoros Facebook Puslapis

Khoros Facebook Puslapis

facebook.com/KhorosLLC

Khoros Twitter

Khoros Twitter

twitter.com/Khoros

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

N/A

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

N/A

Direktorija

SLA Skambučių Centras

N/A

Direktorija

SLA Forumas

N/A

Khoros Terminai ir Sąlygos

Khoros Terminai ir Sąlygos

N/A

Khoros Privatumo Politika

Khoros Privatumo Politika

N/A

Khoros Saugumo Politika

Khoros Saugumo Politika

N/A

Khoros GDPR

Khoros GDPR

N/A

Khoros Wikipedia Puslapis

Khoros Wikipedia Puslapis

N/A

Khoros Partnerio Programa

Khoros Partnerio Programa

N/A

Vietovė

DUK

Kas yra „Khoros“?

"Khoros" yra pirmaujanti, skaitmeninė platforma, skirta klientų įsitraukimui.

Kokią pagalbą siūlo "Khoros"?

"Khoros" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: internetinius pokalbius, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą ir savitarną.

 

Kaip susisiekti su "Khoros"?

Jūs galite susisiekti su "Khoros", jų interneto svetainėje pradėdami pokalbi su gyvu agentu ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.

 

Koks yra "Khoros" el. pašto adresas?

"Khoros" neteikia pagalbos el. paštu. 

 

Ar "Khoros" turi internetinius pokalbius?

Taip, "Khoros" teikia pagalbą internetiniais pokalbiais. Apsilankykite jų svetainėje, kurioje rasite pokalbių mygtuką:  https://khoros.com/

 

Kaip man pasikalbėti su kažkuo iš "Khoros"?

Jei renkatės pagalbą telefonu, galite susisiekti su jų pagalbos linija +15122014090

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai