Panašu, kad bandote susisiekti su Khoros klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Khoros pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Khoros interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Khoros atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Khoros” yra pirmaujanti, skaitmeninė platforma, skirta klientų įsitraukimui.
"Khoros" yra pirmaujanti, skaitmeninė platforma, skirta klientų įsitraukimui.
"Khoros" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: internetinius pokalbius, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Khoros", jų interneto svetainėje pradėdami pokalbi su gyvu agentu ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.
"Khoros" neteikia pagalbos el. paštu.
Taip, "Khoros" teikia pagalbą internetiniais pokalbiais. Apsilankykite jų svetainėje, kurioje rasite pokalbių mygtuką: https://khoros.com/
Jei renkatės pagalbą telefonu, galite susisiekti su jų pagalbos linija +15122014090
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis