„Kajabi“ klientų aptarnavimo kontaktai ir informacija apie palaikymo kanalus
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Kajabi klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Kajabi pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Kajabi interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Kajabi atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Viskas viename“ platforma, leidžianti lengvai kurti internetinius kursus, pradėti rinkodaros kampanijas, kurti reklaminius puslapius ir dar daugiau.
„Viskas viename“ platforma, leidžianti lengvai kurti internetinius kursus, pradėti rinkodaros kampanijas, kurti reklaminius puslapius ir dar daugiau.
„Kajabi“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, socialinius tinklus ir savitarną.
Galite susisiekti su „Kajabi“ el. paštu arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jų klientų aptarnavimo komanda rašydami el. laišką adresu elsupport@kajabi.com
Ne, „Kajabi“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Kajabi“ neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis