Panašu, kad bandote susisiekti su Kaggle klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Kaggle pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Kaggle interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Kaggle atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Kaggle” siūlo tinkinamą “Jupyter Notebooks” aplinką be sąrankos.
"Kaggle" siūlo tinkinamą "Jupyter Notebooks" aplinką be sąrankos.
"Kaggle" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: socialinę žiniasklaidą, forumą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Kaggle" paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę
"Kaggle" neteikia pagalbos el. paštu.
Ne, "Kaggle" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
"Kaggle" neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis