Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“Kaggle” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su Kaggle klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Kaggle pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Kaggle interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Kaggle atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

Kaggle Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su Kaggle klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

Kaggle Elektroninio Pašto palaikymas

N/A

Bendrauti su Kaggle atstovu

Kaggle Gyvo Pokalbio Palaikymas

N/A

Skambutis su  Kaggle pagalba

Kaggle Skambučių Centro Palaikymas

N/A

Sužinoti daugiau apie Kaggle produktus

Kaggle Žinių Bazė

https://www.kaggle.com/contact

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

Kaggle Instagram

Kaggle Instagram

N/A

Kaggle Facebook Puslapis

Kaggle Facebook Puslapis

facebook.com/kaggle

Kaggle Twitter

Kaggle Twitter

twitter.com/kaggle

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

N/A

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

N/A

Direktorija

SLA Skambučių Centras

N/A

Direktorija

SLA Forumas

N/A

Kaggle Terminai ir Sąlygos

Kaggle Terminai ir Sąlygos

N/A

Kaggle Privatumo Politika

Kaggle Privatumo Politika

N/A

Kaggle Saugumo Politika

Kaggle Saugumo Politika

N/A

Kaggle GDPR

Kaggle GDPR

N/A

Kaggle Wikipedia Puslapis

Kaggle Wikipedia Puslapis

N/A

Kaggle Partnerio Programa

Kaggle Partnerio Programa

N/A

Vietovė

DUK

Kas yra „Kaggle“?

"Kaggle" siūlo tinkinamą "Jupyter Notebooks" aplinką be sąrankos. 

Kokią pagalbą siūlo "Kaggle"?

"Kaggle" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: socialinę žiniasklaidą, forumą ir savitarną.

 

Kaip susisiekti su "Kaggle"?

Jūs galite susisiekti su "Kaggle" paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę

 

Koks yra "Kaggle" el. pašto adresas?

"Kaggle" neteikia pagalbos el. paštu.

 

Ar "Kaggle" turi internetinius pokalbius?

Ne, "Kaggle" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.

 

Kaip man pasikalbėti su kažkuo iš "Kaggle"?

"Kaggle" neteikia klientų aptarnavimo telefonu.

 

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai