Panašu, kad bandote susisiekti su JUSTIA klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su JUSTIA pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su JUSTIA interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su JUSTIA atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Justia“ misija yra padaryti įstatymus ir teisinius išteklius nemokamus visiems.
„Justia“ misija yra padaryti įstatymus ir teisinius išteklius nemokamus visiems.
„Justia“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu per klientų aptarnavimo formą, skambučių centre, tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Justia“ el. paštu per klientų aptarnavimo formą, paskambindami arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Susisiekti su „Justia“ galite užpildę šią formą: https://www.justia.com/marketing/contact/
Ne, „Justia“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti numeriu (888) 587-8421
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis