„Ipsos“ pagalbos centro kontaktų informacija, kaip susisiekti su klientų aptarnavimo komanda. Yelpaštas, gyvas pokalbis, skambučių centras. Bendravimas per socialinius tinklus. SLA ir susitarimai.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Ipsos klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Ipsos pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Ipsos interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Ipsos atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Ipsos“ yra trečia pagal dydį pasaulyje rinkos tyrimų įmonė, veikianti 90 rinkų ir joje dirba daugiau nei 18 000 tyrimų specialistų.
„Ipsos“ yra trečia pagal dydį pasaulyje rinkos tyrimų įmonė, veikianti 90 rinkų ir joje dirba daugiau nei 18 000 tyrimų specialistų.
„Ipsos“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštu per klientų aptarnavimo formą, skambučių centrą, socialinius tinklus.
Galite susisiekti su „Ipsos“ el. paštu per klientų aptarnavimo formą, paskambindami arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų.
Su „Ipsos“ galite susisiekti užpildę formą: https://www.ipsos.com/en/contact
Ne, „Ipsos“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti numeriu (+33) 1 41 98 90 00
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis