Panašu, kad bandote susisiekti su Hilton klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Hilton pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Hilton interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Hilton atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
https://hiltonhonors3.hilton.com/en/policy/global-privacy-statement/index.html
N/A
N/A
N/A
N/A
“Hilton” yra pasaulyje pirmaujanti apgyvendinimo bendrovė, kurios portfelyje yra 18 pasaulinio lygio prekės ženklų su daugiau nei 6200 nuosavybių
"Hilton" yra pasaulyje pirmaujanti apgyvendinimo bendrovė, kurios portfelyje yra 18 pasaulinio lygio prekės ženklų su daugiau nei 6200 nuosavybių
"Hilton" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: internetinius pokalbius, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą.
Jūs galite susisiekti su "Hilton", jų svetainėje pradėdami pokalbi su agentu, skambindami jų karštąja linija ar palikdami pranešimą vienoje iš jų socialinių žiniasklaidos platformų.
"Hilton" neteikia aptarnavimo el. paštu.
Taip, "Hilton" teikia pagalbą internetiniais pokalbiais. Apsilankykite svetainėje: https://help.hilton.com/s/
Jei jūs renkatės pagalbą telefonu, jūs galite paskambinti jų pagalbos linija 1-800-HILTONS
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis