„Helpshift“ klientų aptarnavimo kontaktai ir būdai susisiekti - el. paštas, tiesioginis pokalbis, skambučių centras, socialiniai tinklai ir savitarna.
Panašu, kad bandote susisiekti su Helpshift klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Helpshift pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Helpshift interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Helpshift atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Helpshift“ iš naujo apibrėžia, kaip įmonės teikia klientų aptarnavimą mobiliuosiuose įrenginiuose.
„Helpshift“ iš naujo apibrėžia, kaip įmonės teikia klientų aptarnavimą mobiliuosiuose įrenginiuose.
„Helpshift“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, skambučių centre, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Helpshift“ el. paštu, pradėdami pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje, paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu info@helpshift.com
Taip, „Helpshift“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Eikite į svetainę ir raskite pokalbio mygtuką: https://www.helpshift.com/
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija +1 415-400-4315
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.