"Hasbro" klientų aptarnavimo kontaktai ir informacija apie pokalbius internetu.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Hasbro klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Hasbro pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Hasbro interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Hasbro atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Hasbro“ yra Amerikos daugianacionalinis konglomeratas, turintis žaislų, stalo žaidimų ir žiniasklaidos priemonių.
„Hasbro“ yra Amerikos daugianacionalinis konglomeratas, turintis žaislų, stalo žaidimų ir žiniasklaidos priemonių.
„Hasbro“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniuose tinkluose.
Galite susisiekti su „Hasbro“ pradėdami pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų.
„Hasbro“ nesiūlo klientų aptarnavimo el. paštu.
Taip, „Hasbro“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Eikite į svetainę: https://hasbro-new.custhelp.com/app/chat/chat_selection
Tai priklauso nuo to, kokios pagalbos jums reikia.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis