Panašu, kad bandote susisiekti su Google Drive klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Google Drive pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Google Drive interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Google Drive atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
https://support.google.com/drive/topic/2428743?hl=en&ref_topic=2375072
N/A
N/A
N/A
N/A
„Google Drive“ yra įmonė, teikianti programinę įrangą kaip paslaugą. „Google Drive“ yra „Google" sukurta failų saugojimo ir sinchronizavimo paslauga.
„Google Drive“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: socialinius tinklus ir savitarną.
Galite susisiekti su „Google Drive“ palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Google Drive“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Ne, „Google Drive“ nesiūlo aptarnavimo tiesioginiu pokalbiu.
„Google Drive“ neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis