Panašu, kad bandote susisiekti su GitHub klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su GitHub pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su GitHub interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su GitHub atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
GitHub pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 1 Diena .
GitHub gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 15 Minučių .
GitHub atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 15 Minučių .
N/A
https://docs.github.com/en/github/site-policy/github-terms-of-service
https://docs.github.com/en/github/site-policy/github-privacy-statement
N/A
N/A
N/A
N/A
„GitHub“ yra įmonė, teikianti programinę įrangą kaip paslaugą. „GitHub“ yra kodų prieglobos platforma, skirta valdymui ir bendradarbiavimui.
„GitHub“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „GitHub“ el. paštu, Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „GitHub“ galite susisiekti užpildę šią formą: https://support.github.com/contact.
Ne, „GitHub“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„GitHub“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.