Klientų aptarnavimo kontaktai „Fresha“ pagalbos centre. Galima susisiekti el. paštu, socialinėse tinklų platformose, forume ir naudoti savitarnos puslapį
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Fresha klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Fresha pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Fresha interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Fresha atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Fresha“, anksčiau vadintas „Shedul“, yra susitikimų planavimo ir verslo valdymo programinė įranga debesijos pagrindu.
„Fresha“, anksčiau vadintas „Shedul“, yra susitikimų planavimo ir verslo valdymo programinė įranga debesijos pagrindu.
„Fresha“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniuose tinkluose, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Fresha“ el. paštu arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu info@shedul.com
Ne, „Fresha“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Shedul“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis