Panašu, kad bandote susisiekti su Feefo klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Feefo pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Feefo interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Feefo atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Feefo“ yra pasaulinė apžvalgų ir įžvalgų teikimo įmonė, dirbanti su daugiau nei 3500 įmonių.
„Feefo“ yra pasaulinė apžvalgų ir įžvalgų teikimo įmonė, dirbanti su daugiau nei 3500 įmonių.
„Feefo“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, skambučių centre, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Su „Feefo“ galite susisiekti parašę jiems el. laišką, paskambinę karštosios linijos telefonu arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu support@feefo.com
Ne, „Feefo“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija +44 203 362 4209
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis