Susisiekite su Facebook pagalbos centru per klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, socialinius tinklus, forumą, arba pasinaudokite žinių baze.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Facebook klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Facebook pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Facebook interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Facebook atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
Facebook pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 1 Savaitė .
Facebook gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 1 Savaitė .
Facebook atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 1 Savaitė .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Facebook“ yra programinė įranga ir interneto paslaugų įmonė. „Facebook“ yra socialinis tinklas, leidžianti lengvai bendrauti ir dalytis su kitais žmonėmis internete.
„Facebook“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, socialinius tinklus, forumą ir savitarną.
Galite susisiekti su „Facebook“ el. paštu arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jų klientų aptarnavimo komanda rašydami el. laišką adresu client-support-iw@support.facebook.com.
Ne, „Facebook“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Facebook“ neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis