Panašu, kad bandote susisiekti su Exame klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Exame pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Exame interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Exame atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„EXAME“ yra pagrindinė priemonė, skirta asmeniniam, profesiniam tobulėjimui ir verslo plėtrai šalyje.
„EXAME“ yra pagrindinė priemonė, skirta asmeniniam, profesiniam tobulėjimui ir verslo plėtrai šalyje.
„Exame“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Exame“ el. paštu, pradėdami tiesioginų pokalbį su agentu jų svetainėje arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jų komanda el. paštu: atendimento@exame.com
Taip, „Exame“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu. Eikite į svetainę: https://exame.zendesk.com/hc/pt-br
„Exame“ nesiūlo aptarnavimo skambučių centre.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis